Lemuria az emberiség egyik legrégebbi aranykora. Így tűnik fel az állításokban.
Az első állításban egy aranykori mintát kértünk, amiben a női közösség tagjai tökéletes harmóniában működnek együtt egymással, a természettel, a misztériumokkal stb. Azért kértük ezt a mintát, hogy felvértezzen bennünket a későbbiekben várhatóan tapasztalható fájdalmak ellen.
Izomteszt alapján a tér és idő, ahova mennünk kellett:
Idő: i. e. 194.000.
Hely: Lemuria, központi sziget
Személyek: a központi sziget papnői közössége.
Helyzet: A négy jelenlévő egy papnői közösség tagja, azonban mind a négyen más misztériumokba vannak beavatva. Ezek a misztériumok a következők:
1. Csillagok, kozmosz
2. Szerelem
3. Emberek közötti közösség megszövése
4. Természettel való kapcsolat megszövése
Az állítás elején csak a Csillagok, kozmosz papnője állt. A többiek egymás mellett ültek-hevertek a szőnyegen. Ő a középre helyezett szőnyegen kívül, tőlük átellenben, nekik oldalt-háttal helyezkedett el. Nézett ki az ablakon, várta felfelé tárt karokkal a csillagkódok megérkezését. S azok érkeztek is.
Mozdulatok érkeztek meg a testembe: A karjaimat rombusz alakban a fejem elé helyeztem. A két kezem ujjai egymáson, kifelé tekintettek, a kezeim hátoldala a harmadik szememre illeszkedett. Ez egy nagyon erős testtartás volt, ami behívta a csillagkódokat, és a csillagokkal, kozmosszal kapcsolatos információkat. Behívta annak kozmikus képét, hogy hogyan lehet egy aranykori életformát létrehozni a Földön. Teljesen befogadó voltam erre az isteni/istennői vízióra. Amikor teljesen megérkezett ez a kép, még mindig ugyanazzal a kéztartással, ugyanúgy kifelé tekintve az égre elkezdtem hátrálni. Végig a szőnyeg szélén , majd oldalra fordulva a Szerelem papnőjével szemben álltam, még mindig a harmadik szemet megnyitó kéztartásban.
A szerelem papnő reagált először a kódokra és a kozmikus energiára, méghozzá tánccal. Lényegében egy növény felnövekedését táncolta el, majd odafordult a mellette ülő papnőhöz, aki az emberek közötti kapcsolatok megszövésének misztériumait képviselte.
Ő szintén reagálni kezdett a rajta keresztül érkező ősképekre. A közösségszövőben az erő képeket keltett: sok-sok felnőtt de még inkább gyerek képét, akik együtt boldogok voltak, játszottak, fonták a kislányok haját.
Majd a természettel való kapcsolatot megszövő papnő felé fordult, akit kézen fogva hozott be közénk. Benne kis bizonytalanság volt: hová visznek vajon? Ugyanakkor bizalom is: szelíden jött velük.
A négy papnőhöz így érkeztek meg az aranykor ősképei, s az aranykor megteremtésére képessé tevő energiák.
A záróképben a négy papnő teljes harmóniában volt egymás felé. Kézen fogva körbe álltak.
Ha érdekesnek találtad, olvass tovább: https://www.bottyankatalin.com/2017/07/12/negy-utazas-lemuriaba-2-allitas/
Állításra jelentkezhetsz: https://www.bottyankatalin.com/allitoi-napok-meghivoi/jelentkezes-szemelyisegintegracios-csaladallitasra/
Kérlek, vedd figyelembe, hogy a kollektív teres állításokon való részvétel feltétele, hogy legalább 3 alkalommal vegyél részt személyiségintegrációs állításokon. Ezt azért kérem, mert egy bizonyos megdolgozottságra és a módszer ismeretére szükség van a kollektív térben való munkához. Így is megmutatkozhatnak vakfoltok, fájó emlékek a személyes teredben, amiken mielőbb dolgoznod kell majd.
Csatlakozhatsz hozzánk a Facebookon: https://www.facebook.com/groups/csaladallitasesszemelyisegintegracio
© Az oldalon található valamennyi tartalom Bottyán Katalin etnográfus, állításvezető szellemi tulajdona. Felhasználása csak a szerző engedélyével, illetve hivatkozással lehetséges. Kérlek, csak nevemmel, az eredeti linkről oszd tovább.