Két lemuriai tűzpapnő és a világot veszélyeztető sárkány története.
Cél: az Anya archetípus gyógyítása. A hit.
Tesztelés alapján tudjuk, hogy az előző történetnek van még egy kapcsolódása. A célkitűzéskor még úgy értjük, folytatása, azonban az idő tesztelésekor kiderül, hogy a lineáris időben előzményről van szó. A tesztelés szerint következményről. Az időpontokat összevetve időhurok, vagy körkörös idő fedezhető fel. Tehát először az általam vezetett állítások történetében megmutatkozik, hogy a következmény időben korábban van, mint az ok.
Izomteszt alapján a paraméterek:
Idő: i. e. 163300
Hely: Lemuria, központi sziget
Személyek: Egyazon iskolához tartozó papnők, mindannyian a tűz beavatottjai.
Helyzet: A tesztelés a személyek felállítása után mutatja meg, hogy egy külső veszélyhelyzet közeledik, mégpedig egy tűz-víz-föld-levegő jellegű természeti katasztrófa, azaz vulkánkitörés.
A Vesta, a Tűzpapnő két megnyilvánulásában tűnik fel:
egyik mint a Családi tűzhely asszonya
a másik mint az Oltár tüzének asszonya
Rajtuk kívül még két szereplő van:
egy harmadik, közelebbről nem meghatározott papnő.
A negyedik szereplő képviseli a katasztrófát. Kívülről érkezik nagyon fenyegetően. A két tűzpapnőt bízza meg a harmadik papnő, aki később a közösséget képviseli , hogy tartsák vissza a katasztrófát addig, amíg a lakosság el nem tud menekülni.
A két tűzpapnőt abban a tudatban hagyják ott a veszélynek kitett szigeten, hogy biztosan a halálukat lelik.
Az oltár tüzét őrző, de ugyanakkor valahogyan “vadabb”, a természetes tűzhöz közelebb álló tűzpapnő erről meg van győződve, míg a tűzhely asszonya papnő valahogy optimista. Nyugodt, barátságos erő és bizalom töltötte el. A katasztrófa képviselőjét egy sárkánynak érzékelte, aki fenyegetően, harciasan érkezett, de ehhez képest a Vesta papnő segítségével nagyon könnyen meg tudták szelídíteni. Ez kedves beszéddel és a vállainak megsimogatásával történt. Majd megfogták a két kezét, és rávették, hogy heverjen el a szőnyegen. Amikor már feküdt, mintha a lávát a családi tűzhely papnője el tudta volna vezetni, s az oltár tüzének papnője is ugyanezt tette a másik oldalon, aztán pedig még egyszer, mindketten a két lábánál. Tehát elcsendesítették a benne lévő borzasztó feszültséget és pusztító szándékot. De még ekkor is mondogatta, hogy „ez nagyon könnyű volt, de nehogy azt higgyétek, hogy megszelídítettetek, borzasztó pusztítást fogok okozni”
A két tűzpapnő észrevette, hogy egérutat tud nyerni, és gyorsan elhajózott a közösség után. Egy távolabbi szigetről figyelték, hogy mit fog csinálni a vulkán/sárkány. Az pedig csak feküdt, fújt egyet-kettőt, füstölgött egy kicsit, és megnyugodott. A két papnő és a közösség ekkor visszatért a központi szigetre. Megérkeztek a vulkán lábához. A családi tűzhely asszonya papnő észrevette, hogy ez a melegség, ami a vulkánból árad, kellemes. A vulkáni hamu termékeny, ide szőlőt, melegkedvelő gyümölcsöket lehet ültetni. Megszülettek az első gyümölcsöskertek. A hegyről lejövő vizek is melegek voltak: kellemes meleg (gyógy)vízben lehet most már fürödni, s a házak fűtése is könnyű és automatikus lett. Egy kellemes, élvezetes életforma kezdett kialakulni a családi tűzhely asszonyának köszönhetően, aki kezdte elbízni magát.
A másik Vesta papnő tudása háttérbe kezdett szorulni, s személye is egyre inkább kizáródott a közösségből.
Azonban egy idő után a vulkán provokálva érezte magát, hogy a pusztító erejét csillapító egyik beavatottját nem tisztelik és elfordulnak tőle. Így mégis kitört.
A közösség megérti, miben mulasztott és elfogadja, felismeri, hogy hogyan lehet meggyógyítani a helyzetet. Visszafogadják az oltár papnőjének Vesta tudását, és tiszteletet tanúsítanak felé. Levonják a következtetést.
Tanulság, hogy mindenki maradjon meg a reá bízott tudás szolgálatában, mert lehet, hogy egy ideig csak az egyik oldalra van szükség, de nem tudjuk, hogy a kevésbé megbecsült, vagy a kevésbé közvetlenül látszó eredmény valójában milyen hatással van az életre. A helyzet megoldása, amikor a családi tűzhely asszonya felkeresi az oltár tüzét gondozó Vesta papnőt és kifejezi iránta a nagyrabecsülését és ugyanígy, a közösség képviselői is tiszteletet és szeretetet, hálát fejezni ki iránta.
Számomra teljesen új minta volt, hogy a kedvességgel, simogatással, rábeszéléssel még egy ilyen veszélyes sárkányt is meg lehet szelídíteni, és az a meggyőződés is, amit a tűzhely papnője érzett, amikor a vulkán erejét a kényelem és az élvezetek szolgálatába állította. Egész életemben a kívülálló tudást őrző papnő szerepét játszottam, meglepett ez a tiszta jó szándék és szeretetteljes, bár a Vesta általam ismert tudása felől nézve kissé korlátozott akarat. Örülök, hogy megismertem ezt az oldalt is, s az állítás óta eltelt öt hónapban tapasztalom, hogy valóban kezd is megérkezni az életembe.
Állításra jelentkezhetsz: https://www.bottyankatalin.com/allitoi-napok-meghivoi/jelentkezes-szemelyisegintegracios-csaladallitasra/
Kérlek, vedd figyelembe, hogy a kollektív teres állításokon való részvétel feltétele, hogy legalább 3 alkalommal vegyél részt személyiségintegrációs állításokon. Ezt azért kérem, mert egy bizonyos megdolgozottságra és a módszer ismeretére szükség van a kollektív térben való munkához. Így is megmutatkozhatnak vakfoltok, fájó emlékek a személyes teredben, amiken mielőbb dolgoznod kell majd.
Csatlakozhatsz hozzánk a Facebookon: https://www.facebook.com/groups/csaladallitasesszemelyisegintegracio
© Az oldalon található valamennyi tartalom Bottyán Katalin etnográfus, állításvezető szellemi tulajdona. Felhasználása csak a szerző engedélyével, illetve hivatkozással lehetséges. Kérlek, csak nevemmel, az eredeti linkről oszd tovább.