Kérjük, hogy megismerhessük azt a történetet, amelyben az aranykori harmónia és a szerelem papnők közötti összhang sérült. Kérjük, hogy ebben a történetben azok az ős-sérülések mutatkozzanak meg, amiben mi is érintettek vagyunk. S kérjük, hogy egy védett, biztonságos, gyógyító történetet kapjunk.
Idő: i. e. 61.000.
Izomteszt alapján a paraméterek:
Hely: Lemuria
Személyek: szerelem papnői iskolák tagjai
Helyzet: A négy jelenlévő négy különböző szerelempapnői közösség tagja, mind a négyen más test-szentély misztériumaiba vannak beavatva. Ezek a következők:
1. testtudat/tánc
2. Fej/ racionalitás
3. Méh, kehely misztériumok, medence, Grál
4. Szív: (leíráskor jött be : nem szív,hanem a hozzá kapcsolódó vér misztériumok ezek)Altesti bizsergés, örömérzet, kielégültség, mely nem szexuális
Mind a négy szerelem papnői iskolának megvan a fókusza, a tudománya, a rendjei, melyeket a képviselők leképeznek. Az első papnőként a táncommal felkeltem a fej, racionalitás papnőjének dühét. Villog a szeme, szinte döf. A többi papnő szertartásait pedig már velem együtt nézi le és neveti ki. A konfliktust, mely egyre jobban elharapódzik, a fej indítja el.
A konfliktus átadásának sorrendje: a fejből indul el, s először a testet éri el, majd a méhet és végül a szívet is megtámadja.
S annyi elutasítás árad a fejből, hogy mindhárom papnői iskola más más irányba elköltözik a központi szigetről. Van egy törés mindenkiben: az elutasítottság fájdalma. A fej papnői iskola maradt a szigeten, s egyre inkább átérzi magányát, s a többiek hiányát. A fej papnői iskola képviselője hanyatt fekszik a szigeten, s zokog. Mérhetetlen bánat és megbánás van benne. Az eltávozottak külön-külön irányokban, távoli szigeten élnek, de mindannyian érzékelik a fej megbánását. A fájdalmuk mégis annyira nagy, hogy nem képesek, vagy nem mernek visszatérni eredeti otthonukba.
Egy idő után a fej papnői iskola kétségbeesett magánya annyira erős lesz, és olyan erővel hat rám, hogy mint a test/tánc papnői iskola képviselője, elszánom magam a visszatérésre. Az áramlattal szemben, nehézségek árán jövök vissza hozzá. Érkezésem jól esik neki, de nem tud felállni. Megérti, hogy valójában csak együtt vagyunk erősek, külön-külön csak töredékek.
Sajnos, a másik két papnő bánata és sérülése olyan erős, hogy ők nem képesek egy bizonyos távolságnál közelebb jönni, bár már ketten hívjuk őket. Nagy komfortzóna-átlépés árán lassan a méh képes eljönni a határig, de ott egy falat érzékel. A fal a fej és a méh vágyódása hatására lágyulni és mintegy halványulni kezd. Ekkor a fej az öröm/szív/vér misztériumok papnőjéhez fordul és őt kérleli, hogy jöjjön vissza. Az nem tud, de ekkor a méh átlépi egyik lábával a határt, és mint egy híd helyezkedik el. Elmondja, hogy annyira bizalmatlanná és bánatossá vált, hogy már nem képes visszatérni a szigetre, ahová pedig vágyik.
Az öröm/szív(vér) papnői iskolája pedig úgy érzi, hogy teljesen képtelen lesz valaha is megbocsátani és visszajönni. Lassan-lassan a híd mégis hívni, vonzani kezdi, s a híd/méhmisztériumok segítségével mégis megérkezik.
Ebben a pillanatban az eddig szinte halottként fekvő fej felül, kissé visszanyeri erejét. El tudja mondani, hogy mennyire bánja, hogy elüldözött minket. Bocsánatot kér, kicsit ho´oponopono szerűen, s biztosít mindenkit arról, hogy soha többé nem fogja magát fölénk képzelni, mert megértette, hogy az ő ereje is a közösségben rejlik. Végül, mindhármunk kérésére is, a méh-híd is belép a szigetre. Végre, mindannyian együtt vagyunk.
Most egy gyógyító szertartás és tanítás következik.
A nagyon fontos tanítás az, hogy ahogy az egység megtört, mindenkinél maradt egy töredéke valaminek, de a négy töredék pontosan összeilleszkedik. Mint egy közösen birtokolt tárgy, ami elört, és minden darabját valaki más vitte magával. Ha mindenki együtt van, s összeillesztik a darabokat, nem csak ők gyógyulnak, hanem a tárgy is gyógyító hatásúvá válik. Ez nem csak eszköz, hanem szertartás is: a négy papnő egy kört alkot, a kezeiket összefogott ujjakkal középen összeillesztik, úgy, hogy egyik kezük ujjai felfelé, a másik kezük ujjai lefelé néznek. Mintegy virág vagy négylevelű lóhere.
A gyógyítás minden időkre érvényes erejű!
S egyúttal kérjük, hogy érkezzen meg az állítás terébe és a történetbe az az idő, ami képes ezt a folyamatot kibontakoztatni, a szívet meggyógyítani, az egységet megteremteni.
Ha szeretnéd, olvass tovább: https://www.bottyankatalin.com/2017/07/12/negy-utazas-lemuriaba-3-allitas/
Állításra jelentkezhetsz: https://www.bottyankatalin.com/allitoi-napok-meghivoi/jelentkezes-szemelyisegintegracios-csaladallitasra/
Kérlek, vedd figyelembe, hogy a kollektív teres állításokon való részvétel feltétele, hogy legalább 3 alkalommal vegyél részt személyiségintegrációs állításokon. Ezt azért kérem, mert egy bizonyos megdolgozottságra és a módszer ismeretére szükség van a kollektív térben való munkához. Így is megmutatkozhatnak vakfoltok, fájó emlékek a személyes teredben, amiken mielőbb dolgoznod kell majd.
Csatlakozhatsz hozzánk a Facebookon: https://www.facebook.com/groups/csaladallitasesszemelyisegintegracio
© Az oldalon található valamennyi tartalom Bottyán Katalin etnográfus, állításvezető szellemi tulajdona. Felhasználása csak a szerző engedélyével, illetve hivatkozással lehetséges. Kérlek, csak nevemmel, az eredeti linkről oszd tovább.